2014. augusztus 8., péntek

2.rész

Felfedezés 2004.05.17

-Lara szemszöge-

"Kipihenve keltem és már futottam is le reggelizni.Nagy meglepetés várt lent"  A kutyám a helyemen ült,mármint az asztal előtti székben és közben anyukám a mancsát manikűrözte.Azon nyomban elkapott a nevetésgörcs vagy nem tudom hogy mondják és a földre rogytam mivel nem bírtam megtartani a lábammal.Azt hittem ennél viccesebb nem is lehet, Lucy jött be a az étkezőbe azt kérdezve "felség (Áná) a bordát közepesen vagy átsülve kívánja?".Majdnem bepisiltem a röhögéstől.Arra keltem...hogy anya kelteget,kicsim kelj fel háromnegyed óra múlva indulnunk kell.Morogtam egyet,ami egy lányhoz nem illik Apukám szerint és nyitogatni kezdtem a szemem.Mire kinyitottam 5 percbe is beletelt Anyut elnyelte a föld mivel nem volt a szobámban, annál inkább Áná, az ágyamá veté magát nyelvét arcomra helyezvé az végighúzva rajtam benyálazta arcam.Undorodva másztam ki ágyamból és amit kint hagytam tiszta ruhát magamra húztam. Majd átmentem Lucy szobájába megkérdezni mit csinál...

-Lucy szemszöge-

Épp a barátnőmtől búcsúztam el skypen keresztül amikor Lara nyitott be és leült mellém az ágyra.

Lara: Chiao
Sofi: Hali
(Sofi a barátnőm)
Én: Sofi most már mennem kell mert ugye Anya 5 perce szól ,hogy 5 perc múlva kell mennem.
Sofi: Jól van Szija még fogunk beszélni valamikor,nagyon fogsz hiányozni.
Sofi elsírta magát azt hittem majd ki szakad a szívem így látni őt.Megbeszéltük,hogy új életet kezdek,új barátaim lesznek,de azért néha beszélünk majd.Kinyomtam a beszélgetést miközben egyszerre köszöntem és integettem a "volt" legjobb barátnőmtől.Kifújtam a levegőt,annak jeléül hogy megkönnyebültem.Lara csak nézett rám mint testvér a testvérre annak jeléül  hogy menjünk le. Lementünk...Anya mérges tekintetével találkoztunk aztán belekezdett mondandókájába,hogy hol voltunk eddig meg hogy blablablablabla.....

-Lara szemszöge-

Az óra csengésére akartuk fel a fejünket,ami azt jelezte,hogy 6 óra vagyis ideje lenne elindulni.Gyorsan beszálltunk a kocsiba és goooo repülőtér.Kiszálltunk a kocsiból és az ellenőrző ponthoz sétáltunk mivel a jegyünk már 2 hónapja megvan.Simán átmentünk a ponton. Egyszer csak azon kaptam magam,hogy hullanak a könnyeim egyre több és több,próbáltam vissza tartani de nem sikerült........Végre elfoglaltuk a helyünket a repülőn de nem volt helyem Anyu ,Apa és Lucy mellett így hát egy kedves hölgy mellé ültem!Persze Anyuék mögöttem ültek és szemmel tartottak hogy nem essék semmi bajom...... Már vagy 10 perce utazunk de én ahogy szoktam már unatkoztam nagyban .Hirtelen hátrafordultam,csak azért hogy megkérdezzem Anyut hogy mennyi idő az út.Választ is kaptam rá 5 óra...remek.Eközben észre se vettem,hogy a mellettem lévő hölgyet leöntöttem az üdítőjével.Rögtön elnézést kértem,szegény nagyon ragacsos lett.Hirtelen rám emelte a tekintetét majd bepisiltem annyira féltem,persze ezt a balesetet anya nem vette észre.......
Még mindig engem nézett,kezét emelte és............................

Folytatás 1 komi után

2 megjegyzés: