2014. augusztus 8., péntek

1.rész

Kezdetek 2004.05.16


-Lara szemszöge-

Ma van a Ballagásom az oviban 2004.05.16, igen jövőre iskolás leszek.Megkezdődött a ballagásom,először az óvónéni (Márti néni) beszédet mondott,a tiszteletünkre.Aztán elkezdődött a műsor amire már december óta készülünk.

A Műsor rendje:
   *Beszéd
   *Tánc
   *Versmondás
   *Ajándék átadás

A táncot befejeztük,mindenki tapsolt,mi meg csak néztünk mint Micimackó mikor mézet lát.Hát jöhetett a versmondás.Szerencsére nekem nem kellett verset mondanom mivel nem megy valami frappánsan.Az ajándék osztáson volt a sor,mi nagyok már tudtuk az előző évből hogy ajit kapunk *-*.Így hát teli szájjal vártunk rá,a teli szájjal nem teli szájjal értem csak úgy értitek.Az ajándék nem más volt mint egy nyakléc amin az óvoda logója volt,a második aji pedig...........kaja volt:3..........a harmadik pedig egy füzet amiben az ovis éveinkről voltak benne képek.Persze nem mindenki olyan sokszor volt benne mint én mert ők nem olyan szépek!Hihi.. nem dehogy is csak volt aki később jött mint például Lilly aki a legjobb barátnőm,sajnos nem egy suliba megyünk,de baletton még találkozunk.Mindenkitől elköszöntem, persze jó modorból mert anyu megkért rá szépen,oda mentem minden csoport társamtól egyesével és elköszöntem.... Hátha látjuk még egymást :'( Mivel mi elköltözünk Amerikából Kanadában Anyu új állása miatt ezért se mehettem Lilly-vel egy suliba.Az óvó néni lezárta a ballagást:
A 2004-es ballagást lezárom! Elbúcsúztam még az óvónéniktől és sírva szálltam be az autóba Apával Anyával és Lucy-val.Még ők is gratuláltak nekem,meg persze nagyiék akikről egy szót se meséltem még.Na hát nem baj ...........hazaértünk és,igen elfeletkeztem hogy már minden be van csomagolva és holnap kora reggel pontosabban 6:30-kor.Nah nem baj vegyük tisztán a lapot és pozitívan a dolgot megismerhetek egy csomó embert de remélem ott is folytathatom a balettozást és gördeszkát,és még el szeretnék kezdeni focizni(és nem csak apával)Szóval bújás az ágy,persze miután ettem,fürödtem és fogat mostam.Fél óra múlva már #lehetetlennektünikhogyfelébreszve aludtam.


*Holnap*

Kipihenve keltem és már futottam is le reggelizni.Nagy meglepetés várt lent...............

5 megjegyzés: